what a day

Jag har inte hunnit skriva ett skit idag:/
Började 8 och fick sitta i 1 timme o lyssna på hur deras shema skulle va -.- trååkigt som fan, men efter det så fick jag följa en tant till en annan tant och hon visade mig mkt hemliga saker(A) men jag har tystnadsplikt^^

Efter en god italiensk lunch så var det ett föredrag om hatbrott. Grymt! Handlade om brotten som är mot homosexualitet,invandrare och religion, shit vilka störda personer det finns.... Fick se en video från en tunnelbana, en hemsk misshandle:/ usch inte kul att kolla. Väldigt intressant doh.  
Efter hela dan fick alla tårta innan man gick hem^^
Har varit grymt trött och somnade i fikarummet haha BÄSTA praoeleven dom har....host...
Jag vet inte vad jag gjorde sen, får skylla på min framtida alzimers sjukdom(!)..
Hej då<3

Kommentarer
Postat av: Karin

Gud va mycket spännande du får va med om där borta, jag vill oxå praoa ju... :) När är det dags för det stora "ingreppet"? ;) Kram kram

2009-04-22 @ 12:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

ad.zanox.com/ppc/?1202925
ad.zanox.com/ppc/?1203760
ad.zanox.com/ppc/?1210390
http://ad.zanox.com/ppc/?12019114C1841376916T
www.bloggtoppen.se/
www.zanox.se/
www.zanox.se/
zanox.com/

Sök i bloggen

RSS 2.0