Today whit mumin and lil E(hahaha)

haha jag på berget xD

Idag hade vi skola till typ halv tolv tr jag, skulle bara prata om praoen..
´När vi slutat så drog jag, Natta och Enlin hem till Natt och lämna alla grejer. Efter det låg vi vid kanalen, lyssnade på musik och solade, mys mys. Men vi tröttnade och åkte till stan ist, rättare sagt åkt vi till sthlm östra och köpte godis fpör at sedan åka tbx hahah.
När vi kommit till berga igen så hämtade vi Elins saker och åkte med henne på 633, hon gick av i stallet och vi åkte tbx till centrum. Efter buss turen så skulle Natta packa sina grejer och hon är SEEG..... SÅ 2 timmar och 4 väskor senare så gick vi ut^^
Vi skatade en stund (jag är ett pro såklart) men efter en stubnd la vi oss på ett berg och solade:P
fiin bild huh?

Här kommer även en liten ploj bild på Natta x) Jag lär bli dödad för denna men men det e värt det;) Förlåt mig Natta;)
mohaha cuulingHaha gangsta ;)  Ser ut som att hon ber till typ gud men aja (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

ad.zanox.com/ppc/?1202925
ad.zanox.com/ppc/?1203760
ad.zanox.com/ppc/?1210390
http://ad.zanox.com/ppc/?12019114C1841376916T
www.bloggtoppen.se/
www.zanox.se/
www.zanox.se/
zanox.com/

Sök i bloggen

RSS 2.0