puuh nu blir det mys


Kom precis hem från spåret. As skönt vare, jag joggar lite mer än varanan dag*stolt* hehe.
Jag joggar för att förbättra mig för skolans idrottsdag (HAHA som det kommer hjälpa). Sedan vill jag att det ska gå bättre i år när jag. min syster, min mamma och några till ska springa (läs gå)5km i "blodomloppet" som det heter :P Det e ganska skönt där faktist, vad jag kommer ihåg iaf...

Jag har tänkt på det, är det bara jag dom har en missförståd tanke om jogging? För jag har alltid tänkt liksom att folk som joggar är friskis&svettis tanter och fitness människor som springer i enbart sportbh och tajta byxor (för mycket tv huh?) men jag har helt ändrat mig. Det känns så skönt när man springer där och det fläktar kallt, så när man är klar så känner man den där härligt nöjda känslan haha..

Nu ropar duschen på mig och sen blir det sega med tv höhö..
I morron har jag prao på polisstationen vid 10 men försöker skriva något innan
God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

ad.zanox.com/ppc/?1202925
ad.zanox.com/ppc/?1203760
ad.zanox.com/ppc/?1210390
http://ad.zanox.com/ppc/?12019114C1841376916T
www.bloggtoppen.se/
www.zanox.se/
www.zanox.se/
zanox.com/

Sök i bloggen

RSS 2.0