Piercingen<3

Eftersom alla inte visste så la jag inte upp någon bild igår, men här kommer bild iaf

Dålig bild men aja ;) Jag e väldigt nöjd!

Jag gjorde den hos kvinnan som ägde astron:)
Astron hade flyttat så jag, mamma och Natta sprang runt i stan och hittade, tillslut, rätt ställe. Kan säga så här, det var iaf en steril nål(A)
tog den mindre kulan för jag har sett på andra hur det ser ut om man har för stor^^
Än så länge har jag ingen infektion(A)

I like it but I can´t care less about what you think;) <3 Om det inte är nog bra förstås, det får ni gärna säga(A) Me <3 positivitet;)

Kommentarer
Postat av: bror

men gud vad märkligt.....

2009-04-24 @ 22:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

ad.zanox.com/ppc/?1202925
ad.zanox.com/ppc/?1203760
ad.zanox.com/ppc/?1210390
http://ad.zanox.com/ppc/?12019114C1841376916T
www.bloggtoppen.se/
www.zanox.se/
www.zanox.se/
zanox.com/

Sök i bloggen

RSS 2.0